2010. július 18., vasárnap

Guerra Mondi'-Prológus

Na hello mindenkinek!Igen ez még nem az első fejezet de nemsokára jön az is.Tudjátok fontosnak tartottuk(remélem mondhatom mindkettőnk nevében)hogy tudjatok arról hogy hogy is kezdődött a történet.Egy egy kis visszatekintés!(Igazság szerint ez lett volna az első fejezet csak hát túl rövid lett)Nem is húzom az időt.Olvassátok és komizzatok ahogy a chat-be is írhattok!


Pusz Niky és Detty!



Az én nevem Christian. Scottwillben élek, a bátyámmal, és az őrzőmmel. Hamarosan angyallá változok, és ezt, szó szerint kell érteni. Aki azt mondja, hogy nehéz az élete, az HAZUDIK. Az én életem a nehéz, az övéké az enyémhez képest, sétagalopp...

Mit szólnátok ha azt mondanám, hogy létezik menny, és pokol? Őrültnek hinnétek, vagy csak egyszerűen egy félnótásnak? És ha még azt is hozzátenném, hogy angyalok, és démonok is léteznek? Az már kész lehetetlenség, igaz?! Régen én is így voltam ezzel. Nem voltam soha keresztény, vagy vallásos ember. Csak egy egyszerű fiú, aki a családjával él. Az apám George, és az anyám Lilian, egy háborúban haltak meg. Most biztosan valami világháború féleségre gondoltok, pedig nem az volt. Két világ között zajlott, de nem emberek háborúztak. Angyalok, és démonok harcoltak. Gondolom mennyire hisztek most nekem.

Pár évvel ezelőtt hatalmas háború tört ki a menny jóságos ura, és a pokol tüzes uralkodója között. Az apám a jók oldalán harcolt, ahogy az édesanyám is. Ők voltak a felkelő csoport vezetői. Ám amikor a pokol harcosait megtámadták, árulás történt. A menny elbukott, de apám nem akarta, hogy én, és a testvérem Dominic, is meghaljunk. Így az őrzőnkre, Annabellre bízott minket, és a Földre küldött mindhármunkat. Annabell, azt a feladatot kapta, hogy húszéves korunkig vigyázzon ránk. Ekkor érjük el azt a bizonyos kort, amikor angyallá válhatunk. (vagy démonná) Amikor a Földre kerültünk, Annabell mindent elmesélt nekünk. A bátyám élvezte a dolgot, de főleg a töménytelen pénzt amit a szüleink ránk hagytak. Hála az égnek a pénzre az őrzőnk vigyázz, mert különben már rég elherdálta volna a testvérem. Hát igen, Dominic eléggé... kicsapongó életet él. Amitől nagyon félek. Már csak egy hónap van a huszadik születésnapunkig. És bár a szüleink angyalok voltak... mi nem biztos, hogy azok leszünk. Válhatunk démonná is ugyanúgy. Ezért az utóbbi időben Annabellel, próbáljuk visszafogni őt. Több- kevesebb sikerrel. A bátyám nem rossz ember, de... szereti az életet, és minden hülyeséget megcsinál amit csak lehet. Minden este más nővel jön haza, ami még önmagában nem lenne nagyon nagy baj, de... a mértéket megtarthatná. Dominic, azt mondja ne aggódjak érte. Könnyű azt mondani. Annabell is ugyanolyan zaklatott e-miatt mint én. Mivel ő az őrzőnk, ezért neki kell megóvnia minket minden veszélytől. Csakhogy Dominic esetében a legnagyobb veszély... saját maga. Mi történik majd ha a bátyám nem angyallá válik?

Az igazat megvallva, fogalmam sincs, de az biztos, hogy ennek az életmódnak nem lesz jó vége.


1 megjegyzés:

  1. sziasztok, elolvastam a prologust, es szerintem jo lesz a tortenet, de ha nem akkor majd szolok!!!addig is varom az elso fejezetett...

    VálaszTörlés